El gran èxit de la segona jornada emprenedora del Jaume Mimó

La segona edició de la Jornada Emprenedora, organitzada per l’Institut Jaume Mimó, va tenir lloc el passat 21 de febrer a l’Ateneu essent un èxit. Els alumnes van gaudir de 5 ponències de diferents emprenedors, els quals van compartir els seus èxits i fracassos amb tots, i va finalitzar amb l’entrega de premis dels Mimó Publicity Awards i una taula rodona amb els diferents ponents.

La tarda, va començar amb les ponències que van dur a terme els diferents emprenedors. En primer lloc va ser l’Alberto Rodilla, el qual va fer reflexions interessants sobre la seva vida com a emprenedor, començant des dels inicis fins arribar on es troba actualment; al igual que la Tona Codina, que també va fer un repàs de la seva vida com a emprenedora. Després vam tenir explicacions d’empreses reals que han muntat els emprenedors, com és el cas de la Laia Comàs, amb el sector immobiliari, l’Eduard Clariana, amb el tema del consum energètic, i el Joaquim Mach, amb el sector del cafè.

Intercalat amb les ponències, es van anar visualitzant els 4 espots seleccionats pe9r als Mimó Publicity Awards. Tots 4 van demostrar el nivell que tenen els alumnes de 1r de Màrqueting i Publicitat de l’institut i la qualitat de l’ensenyança que reben. Finalment, per votació del públic els guanyadors va ser el espot de Magic Power Realitzat per Sergio Granado, Aitor Antón i Unai Ariza.

La tarda va finalitzar amb una taula rodona dels ponents, els quals van poder resoldre els dubtes del públic. També amb una petita reflexió final que segur que va motivar al públic.

En general va ser una tarda interessant, i amb molt de contingut rellevant dels ponents. És la segona edició de moltes que es faran, però aquesta ha deixat el llistó molt alt per a la de l’any que ve. Serà capaç de superar-se un any més l’institut Jaume Mimó?

t'ha agradat aquest article?

deixa un comentari

Products

Features

Get Started

About