DESENVOLUPAMENT I DISTRIBUCIÓ DE PRODUCTES DIGITALS

El passat 4 de març, el professional de l’startup alemanya “Pitch.com”, el sr. Ignasi Buch, va compartir amb l’alumnat de primer i segon del CFGS de Màrqueting i Publicitat la seva experiència en el desenvolupament i distribució de productes digitals.

 

En la primera part de la xerrada l’alumnat va ser convidat a imaginar una eina digital per ajudar al gran volum de persones refugiades a causa de la guerra d’Ucraïna.

 

Partint d’una pluja d’idees oberta es van anar seleccionant les millors propostes fins a escollir-ne una última. A partir d’aquí, l’alumnat havia de planificar el pla de projecte i identificar les preguntes o reptes claus que els sorgirien en el desenvolupament.

 

L’exercici va permetre a l’alumnat conèixer el sistema iteratiu de desenvolupament de productes i serveis que apliquen les empreses digitals. La segona part de la xerrada va consistir en la presentació del cas de l’startup Pitch.com, la seva història, el model de negoci, el públic objectiu al qui va dirigit, l’estratègia de distribució i la importància de l’analítica d’ús per a la presa de totes les decisions de producte i màrqueting.

 

Finalment, es varen presentar breument els casos de Twitter, Airbnb i Netflix. Identificant els moments claus en el seu creixement i evolució com a productes i serveis d’internet, apuntant a les futures tendències de creixement d’aquestes empreses.

 

La xerrada va comptar amb una participació activa de tot l’alumnat i els va permetre conèixer el funcionament d’empreses punteres de primera mà.

t'ha agradat aquest article?

deixa un comentari

Products

Features

Get Started

About